LFB Wentylator promieniowy - Hurtownia Wentylacyjna DABROwent
 

LFB Wentylator promieniowy

Promieniowy wentylator niskociśnieniowy o napędzie bezpośrednim, przeznaczony do wentylacji pomieszczeń o niskim stopniu zapylenia. W przemyśle często stosowane w układach chłodzących, suszących, wentylacji warsztatów etc.

  • Opis
  • Pobierz załączniki

Opis

Zastosowanie

Wentylator przeznaczony do systemów transportu nieagresywnych i niewybuchowych gazów bez zanieczyszczeń.
Typowe zastosowania:

  • wentylacja wywiewna i nawiewna w centralach wentylacyjnych lub indywidualnych układach wentylacji,
  • układy suszenia, chłodzenia oraz wentylacji,
  • układy filtracji powietrza np. ściany lakiernicze,
  • transport pneumatyczny.

Konstrukcja

  • niskociśnieniowy wentylator promieniowy o napędzie bezpośrednim,
  • wirnik zgrzewany z blachy stalowej ocynkowanej z łopatami pochylonymi do przodu, wyważany dynamicznie wg ISO 1940-1,
  • obudowa spawana z blachy stalowej,
  • siatka ochronna na wlocie,
  • siatka ocynkowana na wylocie (dla wielkości 2-250),
  • wentylator malowany na kolor niebieski RAL 5010 (kategoria korozyjności C3),
  • maksymalna temperatura tłoczonego medium 800C,
  • temperatura otoczenia silnika od -200C do +400C,
  • figura LG270.

Silnik elektryczny

  • asynchroniczny, jednofazowy, 230V 50Hz (o mocy do 1,5kW),
  • asynchroniczny, trójfazowy, 230/400V 50Hz (o mocy do 3kW),
  • asynchroniczny, trójfazowy, 400/690V 50Hz (o mocy od 4kW),
  • stopień ochrony IP55,
  • klasa izolacji F,
  • do regulacji częstotliwościowej (silniki trójfazowe).

Wykonania specjalne

  • dowolna figura LG/RD,
  • malowanie na kolor inny niż standardowy,
  • malowanie w wyższej kategorii korozyjności,
  • obudowa i podstawa z blachy stalowej ocynkowanej,
  • wirnik, obudowa i podstawa z blachy stalowej nierdzewnej 1.4301,
  • obudowa i podstawa z blachy stalowej kwasoodpornej 1.4404,
  • silnik na inne niż standardowe napięcie oraz częstotliwość zasilania,
  • silnik o innym stopniu ochrony IP,
  • silnik wyposażony w czujniki lub dodatkowe chłodzenie,
  • uszczelnienie między obudową a silnikiem (simmering),
  • maksymalna temperatura tłoczonego medium powyżej 800C,
  • temperatura otoczenia silnika poniżej -200C oraz powyżej +400C.

Karta katalogowa

Download

Deklaracja zgodniści

Download